Inlägg: 2217154
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Det värkar vara omöjligt att hitta det riktiga avtalet , bara vad som skrivs om det.
Om jag mins rätt så sa Widebro i någon artikel att han räknar med att få 309000 styck i medel för spelarna som lämnar för SHL
hockeynews.se/articles/20494/
www.hockeyallsvenskan.se/artikel/g81najs54-1el1/nytt-avtal-mellan-shl-och-hockeyallsvenskan
Om jag mins rätt så sa Widebro i någon artikel att han räknar med att få 309000 styck i medel för spelarna som lämnar för SHL
hockeynews.se/articles/20494/
www.hockeyallsvenskan.se/artikel/g81najs54-1el1/nytt-avtal-mellan-shl-och-hockeyallsvenskan
Senaste avtalet ansågs bättre svårt att se att en sådan sak försvunnit då.
I princip 2 saker bör justeras
- Spelare den allsvenska klubben signat med inför säsongen omfattas inte
- Accepterar NHL datumet men då bör de vara någon dag senare