Inlägg: 2217162
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Från Hörnefors:
Ja för mig räcker det att Madhawk har skrivit om det iaf, och skulle det vara så så riskerar det vara så att en allsvensk klubb faktiskt går back om de plockas en lite äldre och mer välbetald spelare.
Ja för mig räcker det att Madhawk har skrivit om det iaf, och skulle det vara så så riskerar det vara så att en allsvensk klubb faktiskt går back om de plockas en lite äldre och mer välbetald spelare.
+ 1
Om jag mins rätt så sa Widebro i någon artikel att han räknar med att få 309000 styck i medel för spelarna som lämnar för SHL
hockeynews.se/articles/20494/
www.hockeyallsvenskan.se/artikel/g81najs54-1el1/nytt-avtal-mellan-shl-och-hockeyallsvenskan