Inlägg: 2218029
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Helt rätt blev fel där scout inte agent, ja han är väl redan uppsatt för bevakning av Rögle m.fl i Shl?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno:
Det lät iaf i ÖA som att han skall stanna iaf denna säsong.
Det lät iaf i ÖA som att han skall stanna iaf denna säsong.
Susse är ju scout åt Sharks?