Monno: Helt rätt blev fel där scout inte agent, ja han är väl redan uppsatt för bevakning av Rögle m.fl i Shl?
Inlägg: 2218034
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Det som blir ännu mer tydligt i fallet Strömgren är att Rögle knappast verkar ha tänkt använda honom i vinter. Det ser ut som att man vill säkerställa att man får pengar nästa år och låna ut honom, alternativt spetsa J20.
Man Har ju värvat oerhört starkt på forwardssidan.
Man Har ju värvat oerhört starkt på forwardssidan.
+ 1