Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Det som blir ännu mer tydligt i fallet Strömgren är att Rögle knappast verkar ha tänkt använda honom i vinter. Det ser ut som att man vill säkerställa att man får pengar nästa år och låna ut honom, alternativt spetsa J20.

Man Har ju värvat oerhört starkt på forwardssidan.