+ 2
Inlägg: 2219558
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hur många tror ni får gå på hemmapremiären? Kan vi hoppas på 2-3000 personer? eller är jag för optimistisk? Ståplats lär nog få vänta någon extra månad..
"
Hade det varit de vanliga sportblaskorna hade de inte tvekat på att använda en Modo-tröja i negativt syfte..
"
Not sure if serious or sarcastic.
Han har ju flest matcher i MODO-tröjan och borde rimligen varit avbildad i den flest gånger.