Hur många tror ni får gå på hemmapremiären? Kan vi hoppas på 2-3000 personer? eller är jag för optimistisk? Ståplats lär nog få vänta någon extra månad..
Inlägg: 2219600
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse:
Det är väl 300 för tillfället va? Så skulle utgå ifrån det. Sen beror det kanske på om man det blir ”pass” för att få gå in.
Det är väl 300 för tillfället va? Så skulle utgå ifrån det. Sen beror det kanske på om man det blir ”pass” för att få gå in.