Inlägg: 2219675
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: 1188 pers på matchen mellan Färjestad och Örebro tidigare idag. Enligt swehockey iaf.
Åtminstone 1000-2000 skulle ju vara magiskt efter det här senaste året.
Åtminstone 1000-2000 skulle ju vara magiskt efter det här senaste året.
+ 2
Det är väl 300 för tillfället va? Så skulle utgå ifrån det. Sen beror det kanske på om man det blir ”pass” för att få gå in.