Inlägg: 2221421
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Absolut, med denna stab kan han växa flera nivåer. Men han har ändå en tendens till att skapa oroliga situationer av ingenting. Som tex, i boxplay då han lämnar alldeles för stor yta mellan sig själv och höger forwarden. Motståndaren får komma in och måtta i flera sekunder. Det håller liksom inte. Se bara Skellefteå matchen då Mascherin och Lindström fick komma in.
Vill inte låta negativ men detta är tyvärr sanningen. Tycker Lovric är betydligt bättre än Styf.
Vill inte låta negativ men detta är tyvärr sanningen. Tycker Lovric är betydligt bättre än Styf.
Nu kan både han, Lovric och Kevin ta flera kliv framåt, även om de rimligen inte går in på sex backar ännu.