Inlägg: 2221424
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MoDoNörden: Boxplay har de tränat exakt 0 ggr innan SAIK matchen. Så det känns lite skitsamma hur det gick i den spelformen.
Men visst, jag håller med om att han har en bra bit kvar innan han har en given plats i truppen. Han ska såklart få chansen att slå sig in ändå, tillsammans med Lovric och Arvidsson. Han är 18 år och det känns som att Karlin/Hinken är stora förespråkare för att de yngre ska få så mycket speltid som möjligt och då blir det förmodligen J20/ÖHF för de här killarna.
Tycker Styf känns extremt lovande och tror inte alls det är omöjligt att han blommar ut i vinter och gör sig förtjänt av en plats i slutändan.
Men visst, jag håller med om att han har en bra bit kvar innan han har en given plats i truppen. Han ska såklart få chansen att slå sig in ändå, tillsammans med Lovric och Arvidsson. Han är 18 år och det känns som att Karlin/Hinken är stora förespråkare för att de yngre ska få så mycket speltid som möjligt och då blir det förmodligen J20/ÖHF för de här killarna.
Tycker Styf känns extremt lovande och tror inte alls det är omöjligt att han blommar ut i vinter och gör sig förtjänt av en plats i slutändan.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MoDoNörden: Det är lite som Tommy Engström sista året, när man börjar ta för stort säkerhetsavstånd. Även om man kanske känner sig tryggare, så är det helt fel väg att gå.
Jag upplever det som att många backar gjorde så. Till och med rutinerade Mikkelson fram till Sundqvist kom in.
Jag upplever det som att många backar gjorde så. Till och med rutinerade Mikkelson fram till Sundqvist kom in.
Vill inte låta negativ men detta är tyvärr sanningen. Tycker Lovric är betydligt bättre än Styf.