{5647}: Hört rykten om att intresset hos Lindgren för att fortsätta spela ishockey inte är på topp.
Inlägg: 2221746
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zup: Det vore trist. Jag har varit kritisk till honom och är väl inte extremt förvånad om han saknar motivation, men nog borde han kunna bli en stabil SHL-spelare. Kanske till och med nosa på KHL eller NLA.