Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zup: Det vore trist. Jag har varit kritisk till honom och är väl inte extremt förvånad om han saknar motivation, men nog borde han kunna bli en stabil SHL-spelare. Kanske till och med nosa på KHL eller NLA.