Gavelo: En Spets värvning va ?
Inlägg: 2223799
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Jag tycker han var riktigt bra i slutspelet. Såg han inte så mycket i grundserien så ska inte säga att jag vet hur han var då!