Smurfen: Jag tycker han var riktigt bra i slutspelet. Såg han inte så mycket i grundserien så ska inte säga att jag vet hur han var då!
Inlägg: 2223803
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: men jag måste fråga. Vad ska ni ha in han för? Har ni inte redan 15 forwards varav enbart 3 är yngre i truppen. Och tittar man på namnen ni har så är det nog ganska många som jag skulle gissa håller högre klass
Eller har någon lämnat?
Hur som så tror jag ni har möjlighet att gå långt.
Namnen på ryggen har ni, så gäller bara att få ihop det.
Eller har någon lämnat?
Hur som så tror jag ni har möjlighet att gå långt.
Namnen på ryggen har ni, så gäller bara att få ihop det.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Han kom väl in precis innan transferfönstret stängdes. Spelade med Wahlgren har jag för mig och gjorde det bra.
Är det något mer som ska in för er del?
Är det något mer som ska in för er del?
+ 1