+ 1
Inlägg: 2225093
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Våran förlust mot Luleå med 1-7 kanske var så dåligt ändå med tanke på att SHL laget Timrå torskade med 7-3 ikväll och med endast några dagar innan deras SHL premiär !
🤔🤔
🤔🤔
+ 4
Tror vi behöver förstärka laget med två toppforwards för att nå 10:e platsen.