+ 1
Inlägg: 2230245
Svarskommentarer
Sv: Västervik - MoDo 2021-09-24
Frontschwein: Jag är mest brydd vem som ska göra våra mål? Vi har ju lägen men antingen skjuter vi utanför över eller rakt i magen. Sedan känns försvarsspelet som ifjol mycket strul och slarv. Nu pp sätt dit pucken nu då så man har med sig 2-2.
+ 1
Sv: Västervik - MoDo 2021-09-24
Frontschwein: Wallin har varit stabil tycker jag.
Men en trygg punkt är ju åtminstone att Dallas är precis lika krånglig med puck som ifjol.
Men en trygg punkt är ju åtminstone att Dallas är precis lika krånglig med puck som ifjol.
+ 1
Vill dock inte lasta målvakten. Tror alla har lite rampfeber.