+ 1
Inlägg: 2230248
Svarskommentarer
Sv: Västervik - MoDo 2021-09-24
Monno: bra räddning av walle.
Ne tagga igång mer i tredje nu och bättre passningsspel. Bara 2-1. De har ju gått upp sig med intervjuer iallafall cmore. Neenbra tredjevill jag ha nu
Ne tagga igång mer i tredje nu och bättre passningsspel. Bara 2-1. De har ju gått upp sig med intervjuer iallafall cmore. Neenbra tredjevill jag ha nu
+ 1
Sv: Västervik - MoDo 2021-09-24
Monno: Inte en passning eller flipp eller nånting läggs ju med nån precision. Då blir ju allt mycket jobbigare.
Men en trygg punkt är ju åtminstone att Dallas är precis lika krånglig med puck som ifjol.