Inlägg: 2231428
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Västervik 2021-09-29
puffe: Ingen vattendelare, men jag vill gärna se att vi är på tå och verkligen vill visa vilken ände av tabellen vi ska vara i.
Minns dock att Leksand började väldigt svagt ifjol och blev trea. Det fanns andra lag som gick den andra vägen.
Dvs, man ska inte vara så orolig även om det inte studsar vår väg inledningsvis.
Minns dock att Leksand började väldigt svagt ifjol och blev trea. Det fanns andra lag som gick den andra vägen.
Dvs, man ska inte vara så orolig även om det inte studsar vår väg inledningsvis.
Fast ska man förlora två i rad, så hellre nu än i april