Inlägg: 2231433
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Västervik 2021-09-29
{5647}: Fast som MoDoit är man(jag) alltid orolig. En gång i Elitserien vann vi 7 raka segrar, men fick ändå spela i allsvenskan efter 18 omgångar. Men, med stabilt målvaktsspel och med samma energi som i flera träningsmatcher blir det nog en kul kväll.
Karlin står ju i rätt bås nu, så Victor Öhman ska väl inte få briljera ikväll
Karlin står ju i rätt bås nu, så Victor Öhman ska väl inte få briljera ikväll
+ 1
Minns dock att Leksand började väldigt svagt ifjol och blev trea. Det fanns andra lag som gick den andra vägen.
Dvs, man ska inte vara så orolig även om det inte studsar vår väg inledningsvis.