+ 5
Inlägg: 2233584
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Jag undrar om ni har Matchpogram ? för vi i Timrå har det inte ..
Har man slutat med dom allmänt.
För ett A4 med lag uppställning är inget pogram ...kostnadsfråga ?
Har man slutat med dom allmänt.
För ett A4 med lag uppställning är inget pogram ...kostnadsfråga ?
Sv: Silly season
Tarasov: Har spelat med MacMaster, Timashov, Sandin, Corrado och Tambellini, så har vi har ju en del referenser där om det skulle behövas…
+ 4
Här är en annan som inte skrivit kontrakt än