Inlägg: 2233604
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{8839}:
Förr i tiden fick man en tidning med krönikor, repotage mm, nu får även vi ett A4 med laguppställning..
Det är klart att det är en kostnads / personalfråga
Förr i tiden fick man en tidning med krönikor, repotage mm, nu får även vi ett A4 med laguppställning..
Det är klart att det är en kostnads / personalfråga
Har man slutat med dom allmänt.
För ett A4 med lag uppställning är inget pogram ...kostnadsfråga ?