Tarasov: Wahlberg? OP? Folin?
Inlägg: 2234162
Svarskommentarer
Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
Bad_Brett: ja tycker man det värvats fel spelare så är det nog Gradin/Karlin man ska gnälla på.
Men förhoppningsvik är detta en så kallad skitmatch bara.
Men förhoppningsvik är detta en så kallad skitmatch bara.
Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
Bad_Brett:
Ja man undrar för Gradin sa att många var redan klara men dina namn låter rätt troliga
Ja man undrar för Gradin sa att många var redan klara men dina namn låter rätt troliga