Inlägg: 2234168
Svarskommentarer
Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
MorganaLefaey: En för stor del av laget var redan klart innan Gradin/Karlin kom in. Svårt att sätta sin prägel på laget när det bara finns plats för några nyförvärv.
En Gradin värvning som ser ut som en flopp är Näsen. Dålig skridskoteknik och har det svårt när han blir satt under press.
En Gradin värvning som ser ut som en flopp är Näsen. Dålig skridskoteknik och har det svårt när han blir satt under press.
+ 1
Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
MorganaLefaey: Av alla odugliga insatser vi gjort sedan vi åkte ur SHL, är nog detta det sämsta man sett.
Emil Wahlberg kan dom ju skicka till Tjottahejti, om det finns en liga där, så bedrövligt dålig!!
Emil Wahlberg kan dom ju skicka till Tjottahejti, om det finns en liga där, så bedrövligt dålig!!
+ 2
Men förhoppningsvik är detta en så kallad skitmatch bara.