+ 10
Inlägg: 2236777
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bald Eagle :
Bra namn du hittat. Skulle vara ett riktigt intressant komplement till Woods och Sam.
Trygg värvning då vi inte behöver chansa på en nordamerikan som inte spelat på stor is.
Man kan säkert vara aktuell för någon annan SHL klubb eller varför inte finska ligan. De brukar ju hugga på de som inte platsar i SHL men är för bra för HA.
Bra namn du hittat. Skulle vara ett riktigt intressant komplement till Woods och Sam.
Trygg värvning då vi inte behöver chansa på en nordamerikan som inte spelat på stor is.
Man kan säkert vara aktuell för någon annan SHL klubb eller varför inte finska ligan. De brukar ju hugga på de som inte platsar i SHL men är för bra för HA.
+ 2
Sv: Silly season
Bald Eagle : Hoppas att Linus ser att MoDo har precis den platsen som han kan fylla. Inte lika tydligt att Löven, VIK Bofors eller HV har plats där. I MoDo skulle han få logga fruktansvärt mycket speltid. Första linan och första PP.
Sv: Silly season
Bald Eagle :
Skulle vara perfekt, ev kan andra SHL-klubbar vara intresserade men är de inte det så bör vi ligga bra till.
Skulle vara perfekt, ev kan andra SHL-klubbar vara intresserade men är de inte det så bör vi ligga bra till.
Sv: Silly season
Bald Eagle : Väldigt intressant namn skulle jag vilja säga!
Skulle kunna bli en ny Nicky D
Även om hinken skulle hitta ett ännu vassare namn senare så skulle han kunna vara vänstervinge i 2:a, Helt klart ett namn för frammtiden!
Skulle kunna bli en ny Nicky D
Även om hinken skulle hitta ett ännu vassare namn senare så skulle han kunna vara vänstervinge i 2:a, Helt klart ett namn för frammtiden!
Ung, har levererat bra med mål i AS tidigare, rightare. Perfekt för oss.