Inlägg: 2236800
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Jag har för mig att jag föreslog han till er redan förra året men varför inte göra det igen. För närvarande utan kontrakt och han är en grymt skicklig spelare med bra stuk som hade gjort 50p+ i HA.
+ 2
Skulle vara perfekt, ev kan andra SHL-klubbar vara intresserade men är de inte det så bör vi ligga bra till.