Inlägg: 2242693
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Ska man vara ärlig så trodde man inte att det skulle vara så här , svårt ja men inte så här svårt . Man undrar var är lösningen ..jo långt borta man kan nästan inte ta in det .
Var börjar man och när ?
Man har sett hockey i 100 år och det här är nog det det sämsta ihop satta laget någonsin ..tränare inräknade.
Tur att det finns två lag till som har problem !
Var börjar man och när ?
Man har sett hockey i 100 år och det här är nog det det sämsta ihop satta laget någonsin ..tränare inräknade.
Tur att det finns två lag till som har problem !
Vad har ni för kontrakt på Freddan, längd?