Inlägg: 2242750
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Det var verkligen en match mellan två dåliga lag och en usel tillställning.
LHC kom väl till spel med minst 10 juniorer och Timrå kan ändå inte enkelt besegra det sargade LHC.
TIk var ganska överlägsna i fjolårets HA och har nu förstärkt men är ändå ljusår från SHL klass, det säger en del om steget från HA till SHL, inte lätt!
LHC kom väl till spel med minst 10 juniorer och Timrå kan ändå inte enkelt besegra det sargade LHC.
TIk var ganska överlägsna i fjolårets HA och har nu förstärkt men är ändå ljusår från SHL klass, det säger en del om steget från HA till SHL, inte lätt!
+ 1
Var börjar man och när ?
Man har sett hockey i 100 år och det här är nog det det sämsta ihop satta laget någonsin ..tränare inräknade.
Tur att det finns två lag till som har problem !