Fan vad man i studion hyllar björklöven.
Inlägg: 2247264
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Steken84: Tycker själv inte att Björklöven hade så extremt bra med chanser som man uttryckte det i studion och då är jag ändå nervöst lagd och tänker ofta negativt.
Tycker att MoDo klarade av det ganska bra men nog hade det kunnat bli ett mål bakåt i perioden, men det var ett klanderfritt, för att inte säga föredömligt målvaktsspel, med bra kontroll på returerna av försvararna.
Tycker att MoDo klarade av det ganska bra men nog hade det kunnat bli ett mål bakåt i perioden, men det var ett klanderfritt, för att inte säga föredömligt målvaktsspel, med bra kontroll på returerna av försvararna.
+ 2
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Steken84: Blir lätt så när man har två Löven-supportrar i studion!
+ 1