+ 2
Inlägg: 2247274
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
NuMo: Jag är nog lite likadan, ganska kritisk, men med lite distans så kan jag tycka att Löven var värda 2 mål och Modo borde kanske satt 1, nu blev det 0-0 så det får vi väl vara nöjda med.
Jag hoppas Modo kan gå ut nu och äga matchen i 3:e, spela effektivt och enkelt, inga onödiga risker utan håll pucken i laget och låt tiden gå.
Jag hoppas Modo kan gå ut nu och äga matchen i 3:e, spela effektivt och enkelt, inga onödiga risker utan håll pucken i laget och låt tiden gå.
+ 2
Tycker att MoDo klarade av det ganska bra men nog hade det kunnat bli ett mål bakåt i perioden, men det var ett klanderfritt, för att inte säga föredömligt målvaktsspel, med bra kontroll på returerna av försvararna.