S-vikaren: Inte konstigt att domaren surnar till så som löven filmar. Hela laget verkar ha blivit Ottosson och förstärker som fan i varenda situation.
Inlägg: 2253598
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7639}: skämtar du eller, värsta filmningen jag sett är ssk när liss hjälm råkade nudda, ssk är ett patetiskt skämt och domarn verkar hämtad från samma misslyckade genpool 🤣