{7639}: skämtar du eller, värsta filmningen jag sett är ssk när liss hjälm råkade nudda, ssk är ett patetiskt skämt och domarn verkar hämtad från samma misslyckade genpool 🤣
Inlägg: 2253604
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Soulless: Liss råkar inte nudda, det syns överjävligt tydligt att det är medvetet, men sen spelar Ssk över helt klart, men det brukar löven göra lite nu och då så har kunde jag tycka att domarna borde satt en 2:a för varje lag
2+2 på Liss var för hårt
2+2 på Liss var för hårt
+ 3