+ 3
Inlägg: 2253605
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: ja det var tydligt medvetet, men det tar verkligen inte hårt, och ssk spelaren överdramatiserar något enormt jämfört med hur liss tar klubban i ansiktet, inte heller hårt men inte heller överdrivet fjantande av honom.
2 vardera tycker jag också vore rätt, men att liss får en extra tvåa är ju bara stört.
Att skicka ut vår bästa tekare i slutsekunderna för att tröjjäveln inte hänger rätt är ju bara förjävligt, jag har aldrig sett någon skickas ut för det förr.
Säger inte att det kostade oss trean, leder man med endast ett mål kan det hå hur som helst, men det var ändå förjävligt.
2 vardera tycker jag också vore rätt, men att liss får en extra tvåa är ju bara stört.
Att skicka ut vår bästa tekare i slutsekunderna för att tröjjäveln inte hänger rätt är ju bara förjävligt, jag har aldrig sett någon skickas ut för det förr.
Säger inte att det kostade oss trean, leder man med endast ett mål kan det hå hur som helst, men det var ändå förjävligt.
+ 1
2+2 på Liss var för hårt