Colin Smith skulle kunna vara väldigt intressant
Inlägg: 2255471
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Steken84: Smith har ju ändå levererat okej i ett krisande SSK i år. Sägs att både han och Lindberg är lite besvärliga utanför isen, så jag antar att det är huvudanledningen varför man vill ha bort dem.
Smith känns även som mer av en playmaker och vi behöver en utpräglad målskytt om vi ska in med spets.
Nej tack.
Smith känns även som mer av en playmaker och vi behöver en utpräglad målskytt om vi ska in med spets.
Nej tack.