Inlägg: 2255483
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KB:
Tänker att vi vet vad vi får, beprövad spelare i allsvenskan, tror han skull bli en perfekt lekkamrat till MacM. Var inte Gradin ute efter honom i somras?
Ingman skulle också passa in bra.
Tänker att vi vet vad vi får, beprövad spelare i allsvenskan, tror han skull bli en perfekt lekkamrat till MacM. Var inte Gradin ute efter honom i somras?
Ingman skulle också passa in bra.
Sv: Silly season
KB: Jag vill se mer tyngd och kraft i MoDos forwardsuppsättning. En högerskjutande powerforward. Zykov-ish.
+ 8
Smith känns även som mer av en playmaker och vi behöver en utpräglad målskytt om vi ska in med spets.
Nej tack.