Amitiel: Vissa klubbar betalar boenden, bilar och andra förmåner så vad dom ”får i lön” och vad dom får utbetalt på lönekontot varje månad kan vara helt olika summor.
Inlägg: 2257652
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Om klubben betalar bilar och bostad måste spelarna förmånsskatta.
Däremot kan de ju bli sponsrade av nåt bilföretag..
Om klubben betalar bilar och bostad måste spelarna förmånsskatta.
Däremot kan de ju bli sponsrade av nåt bilföretag..