Inlägg: 2257657
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Självklart är det så, men det är samtidigt ett sätt att erbjuda finansiella lösningar utöver den lön man har och kan därför vara ett argument när man skall signa en spelare.
Du får detta i lön, men du får även detta..
Du får detta i lön, men du får även detta..
Om klubben betalar bilar och bostad måste spelarna förmånsskatta.
Däremot kan de ju bli sponsrade av nåt bilföretag..