Inlägg: 2262318
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hör från en SSK vän att de kommer storsatsa inför nästa år.
(om de nu inte lirar sig ur HA )
Videll, Dyk, Blomstrand, Dragan mfl jagas intensivt med Eldebrink i fören.
Tydligen nöjda med tränarna men Samuelssons felbygge ska snickras om rejält.
Kul när lag satsar.
(om de nu inte lirar sig ur HA )
Videll, Dyk, Blomstrand, Dragan mfl jagas intensivt med Eldebrink i fören.
Tydligen nöjda med tränarna men Samuelssons felbygge ska snickras om rejält.
Kul när lag satsar.
Jo, det är dagisnivå!