Inlägg: 2267997
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8879}: Tveksamt om SSK klarar ett kval. De har betydligt större problem än vad vi hade ifjol, och det säger en del.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8879}:
Känns som de verkar gå all in på speciella karaktärer. Undra hur det fungerar med videll, blomstrand och dragan i samma omklädningsrum. Kommer videll anmäla blomstrand för kränkning? Ska de inte gå all in på Patrik Berglund när de ändå håller på?
Ingen av spelarna skrämer speciellt tycker jag. Bättre att bygga ett lag med rätt karaktärer och roller. Något t.ex hinken lyckats bra med i år.
Känns som de verkar gå all in på speciella karaktärer. Undra hur det fungerar med videll, blomstrand och dragan i samma omklädningsrum. Kommer videll anmäla blomstrand för kränkning? Ska de inte gå all in på Patrik Berglund när de ändå håller på?
Ingen av spelarna skrämer speciellt tycker jag. Bättre att bygga ett lag med rätt karaktärer och roller. Något t.ex hinken lyckats bra med i år.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8879}:
Åker Dif ur lär de få lite konkurrens om de spelarna. Kan fö inte se vad som är kul med att andra lag värvar spelare..
Åker Dif ur lär de få lite konkurrens om de spelarna. Kan fö inte se vad som är kul med att andra lag värvar spelare..
+ 2
(om de nu inte lirar sig ur HA )
Videll, Dyk, Blomstrand, Dragan mfl jagas intensivt med Eldebrink i fören.
Tydligen nöjda med tränarna men Samuelssons felbygge ska snickras om rejält.
Kul när lag satsar.