+ 2
Inlägg: 2264822
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KB:
Ett rätt bra kontraktsläget oavsett serie, om vi nu skulle gå upp tänker jag något i stil med följande
X - Vigge - Modigs
X - X - Dansken
Svenningsson- EJK - Ohlsson
X - X - Oscar P
Max T
Extra Lindewall/Nordin/Theo
Tror vi förlänger Ohlsson och tappar Sylwander, Wernblom tror jag ansluter till oss oavsett serie.
Backsidan tänker jag
X - X
Bernhardt - Näsen
Hasa - Folin
Wahlberg
Tycker mig se en intressant utveckling hos Näsen, står ofta rätt och stoppar mkt puckar.
Ett rätt bra kontraktsläget oavsett serie, om vi nu skulle gå upp tänker jag något i stil med följande
X - Vigge - Modigs
X - X - Dansken
Svenningsson- EJK - Ohlsson
X - X - Oscar P
Max T
Extra Lindewall/Nordin/Theo
Tror vi förlänger Ohlsson och tappar Sylwander, Wernblom tror jag ansluter till oss oavsett serie.
Backsidan tänker jag
X - X
Bernhardt - Näsen
Hasa - Folin
Wahlberg
Tycker mig se en intressant utveckling hos Näsen, står ofta rätt och stoppar mkt puckar.
+ 1
Sv: Silly season
KB: OM vi går upp, är alla dessa kontrakterade inför en SHL-säsong, eller finns det inte andra klausuler?
Målvakter
Tex Williamsson 22/23
Backar
Tobias Viklund 22/23
Filip Hasa 22/23
Pontus Näsén 22/23
David Bernhardt 22/23
Emil Wahlberg 22/23
Niklas Folin 23/24
Forwards
Filip Sveningsson 22/23
Mikkel Aagaard 23/24
Max Tjernström 22/23
Erik Jinesjö Karlsson 22/23
Jeremias Lindewall 22/23
Oscar Nordin 22/23
Oscar Pettersson 22/23
Markus Modigs 22/23
Sam Vigneault 22/23