KB: OM vi går upp, är alla dessa kontrakterade inför en SHL-säsong, eller finns det inte andra klausuler?
Inlägg: 2264827
Svarskommentarer
Sv: Silly season
puffe: NÄR vi går upp, så gäller kontrakten. Det finns däremot vissa fall där klubbarna har köpt ut spelare vid uppgång.
Spelare kan väl ha alla möjliga klausuler, men standard är att kontrakt bryts vid degradering men gäller vid avancemang.
Spelare kan väl ha alla möjliga klausuler, men standard är att kontrakt bryts vid degradering men gäller vid avancemang.