+ 3
Inlägg: 2266611
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90: Härliga nyheter...
Att de inte lägger ned den där CHL snart. Avslaget på både is och läktare. Sedan blir det såklart inte bättre av att båda matcherna i praktiken redan är avgjorda.
Att de inte lägger ned den där CHL snart. Avslaget på både is och läktare. Sedan blir det såklart inte bättre av att båda matcherna i praktiken redan är avgjorda.
www.allehanda.se/2021-12-14/modo-forwarden-nara-comeback-da-kanske-man-borjar-tanka