Inlägg: 2266616
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Hasa fick 16 min speltid ikväll. Drog på sig en 2:a. Enligt CHL:s hemsida.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: läste nyss på Insta något om att Leksands buss pajat och det var iskallt i bussen enl Hellkvist sen att han ringt Emil Wahlberg i MoDo ? Hittar det inte nu o har ingen aning vad det skulle handla om
+ 1
Att de inte lägger ned den där CHL snart. Avslaget på både is och läktare. Sedan blir det såklart inte bättre av att båda matcherna i praktiken redan är avgjorda.