+ 1
Inlägg: 2268483
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
henkeiskogen: Fördelen med att satsa på spelare som hamnat i ett fack men som aldrig riktigt fått chansen att visa upp sig i en större roll och vet hur trist det är att snitta ~10 minuter i SHL.
Finns flera exempel på sådana spelare i vår trupp som tagit ledande roller: Modigs, Berna, Tex, Näsén.
Finns flera exempel på sådana spelare i vår trupp som tagit ledande roller: Modigs, Berna, Tex, Näsén.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
henkeiskogen:
Fasiken att vi har så bra lag nu,
Den här killen hade jag gärna sett i MoDo, Men det skulle vara svårt att hitta en plats åt honom nu!
En framtidsman helt klart!
Fasiken att vi har så bra lag nu,
Den här killen hade jag gärna sett i MoDo, Men det skulle vara svårt att hitta en plats åt honom nu!
En framtidsman helt klart!
+ 1
Jag undrar om detta är ledningens förtjänst, att spelarna ska passa in när de rekryteras?
Sen undrar jag om det kanske är så att ledarstaben med Karlin i spetsen är så sjukt jävla kompetenta, får ut grymt mycket från spelarna och får dem att utvecklas så pass mycket att man hellre väljer att stanna?