+ 1
Inlägg: 2268485
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Intressant namn, men han kommer ju som sagt inte få en framträdande roll i årets bygge så har svårt att se honom här. Han kan säkert gå in i en toppkedja i något av lagen som nämns i i artikeln.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Plocka in, han och Sylle kan hänga, dom förstår varandra på det där konstiga språket Skauunska
Fasiken att vi har så bra lag nu,
Den här killen hade jag gärna sett i MoDo, Men det skulle vara svårt att hitta en plats åt honom nu!
En framtidsman helt klart!