Silly: Han har lirat 7 matcher och har bara 1+0
Inlägg: 2268547
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}: Olsson är inte mycket bättre i procenten.
Om han vill satsa igen? varför inte? Han hinner kanske att komma igång?
www.eliteprospects.com/player/187813/sebastian-ohlsson
Mannberg - EJK - Hedberg
Om han vill satsa igen? varför inte? Han hinner kanske att komma igång?
www.eliteprospects.com/player/187813/sebastian-ohlsson
Mannberg - EJK - Hedberg
+ 1