+ 1
Inlägg: 2268548
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Tänker Tim Söderlund om han är sugen på Sverige igen. Skulle nog passa bra in i vårt system är en Sebastian O med förmåga att göra poäng, aggressiv mot mål.
Tänker Tim Söderlund om han är sugen på Sverige igen. Skulle nog passa bra in i vårt system är en Sebastian O med förmåga att göra poäng, aggressiv mot mål.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Vad är det som får dig att ens nämna Hedberg, har du förträngt fjolåret?
Vad är det som får dig att ens nämna Hedberg, har du förträngt fjolåret?
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Håller med JFK helt här. Hedberg går bort till 100%. Tar hellre in en galen och kreativ Kanadickcenter som grisar under våren med MacMaster. Nöff!
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Det finns inte på världskartan att vi tar in Hedberg igen. Då handlar det inte om poäng, utan attityd. Aldrig under Hinken/Karlin!
+ 7
Om han vill satsa igen? varför inte? Han hinner kanske att komma igång?
www.eliteprospects.com/player/187813/sebastian-ohlsson
Mannberg - EJK - Hedberg