Tarasov: smitta i fler lag nu, Mora o Västervik förutom Ssk o MoDo, även Mif har drabbats i Shl
Inlägg: 2272536
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Ja, lär bara bli fler. Hoppas att vi gör bort skiten nu direkt efter uppehållet. Är väl ungefär så lägligt som man kan begära om det nu skulle hända.
Smittade lag än så länge:
SSK
MoDo
Mora
Västervik
HV71
Leksand
MIF
Smittade lag än så länge:
SSK
MoDo
Mora
Västervik
HV71
Leksand
MIF
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: plus Leksand, undrar vad som händer framöver, stängda arenor igen