Inlägg: 2272542
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Göra bort och göra bort. Folk verkar knappt få några symptom längre men spelare kommer, inom en överskådlig framtid, fortsätta testa positivt och vi kommer tvingas pausa verksamheten istället för att låta enskilda individer stanna hemma om de nu känner av symtom.
Detta kommer väl fortgå tills vi börjar behandla det som vi behandlade sjukdomar/förkylningssymptom pre-covid och viktigast av allt, slutar med dessa snabbtester på friska spelare.
NFL har väl som exempel slutat testa asymtomatiska spelare som är vaccinerade.
Detta kommer väl fortgå tills vi börjar behandla det som vi behandlade sjukdomar/förkylningssymptom pre-covid och viktigast av allt, slutar med dessa snabbtester på friska spelare.
NFL har väl som exempel slutat testa asymtomatiska spelare som är vaccinerade.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Nu ryktas det om smitta i IKO också... Ser inte ut som vi kommer få se så mycket hockey den närmaste tiden.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Ja du vad säger man, flesta lagen som har det med, har haft spelare ute på äventyr med
+ 1
Smittade lag än så länge:
SSK
MoDo
Mora
Västervik
HV71
Leksand
MIF