+ 3
Inlägg: 2273081
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
rimma tycker jag är kul
det gör jag varje jul
Det är alltid skönt att drömma
för då kan man verkligheten glömma
når ni SHL i vår
så kommer det nog en tår
men att vinna över HV71
det kommer inte att bli lätt
rimma tycker jag är kul
det gör jag varje jul
Det är alltid skönt att drömma
för då kan man verkligheten glömma
når ni SHL i vår
så kommer det nog en tår
men att vinna över HV71
det kommer inte att bli lätt
+ 3
ska alla plötsligt rimma
önskar då MoDoiter trettondags fröjd
når vi SHL i vår är jag nöjd