+ 3
Inlägg: 2273087
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Nu ska jag rimma
att ligga i Shl botten å simma
det är som att åka bil i dimma
och hoppas att Shl stoppas om en timma .
att ligga i Shl botten å simma
det är som att åka bil i dimma
och hoppas att Shl stoppas om en timma .
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Karlins Lag
Vinner alla slag
Nä nu får domarna sluta
Har de av det korrupta förbundet fått muta
Motståndarna har en försvarvägg börjat mura
Men MoDo kommer lura
Vi har producerat massor till NHL
Dags att nå SHL
Karlins Lag
Vinner alla slag
Nä nu får domarna sluta
Har de av det korrupta förbundet fått muta
Motståndarna har en försvarvägg börjat mura
Men MoDo kommer lura
Vi har producerat massor till NHL
Dags att nå SHL
+ 7
rimma tycker jag är kul
det gör jag varje jul
Det är alltid skönt att drömma
för då kan man verkligheten glömma
når ni SHL i vår
så kommer det nog en tår
men att vinna över HV71
det kommer inte att bli lätt